Календарно-тематичне планування уроків хімії
9 клас
(2 год на тиждень, усього 70
годин)
( за підручником О.Г.Ярошенко. Хімія. 9 клас. 2009 )
Дата
|
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка
|
Повторення
основних питань курсу 8 класу
|
|||
1.
|
|||
2.
|
|||
Тема 1. Розчини
|
|||
3.
|
Поняття
про розчини.
|
||
4.
|
Поняття про
дисперсні системи.
|
||
5.
|
|||
6.
|
|||
7.
|
|||
8.
|
|||
9.
|
|||
10.
|
Узагальнення
знань з теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 1
|
|||
11.
|
|||
12.
|
|||
13.
|
|||
14.
|
|||
15.
|
|||
16.
|
|||
17.
|
|||
18.
|
|||
19.
|
|||
20.
|
|||
Дата
|
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка
|
21.
|
Узагальнення знань з теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 2
|
|||
Тема 2. Хімічні
реакції
|
|||
22.
|
Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками. Реакції сполучення,
розкладу, заміщення, обміну.
|
||
23.
|
Оборотні й необоротні реакції.
|
||
24.
|
|||
25.
|
|||
26.
|
Складання
рівнянь найпростіших окисно-відновних реакцій, добір коефiцієнтів.
|
||
27.
|
|||
28.
|
|||
29.
|
|||
30.
|
Контрольна
робота №1.
|
||
31.
|
Узагальнення знань з теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 3
|
|||
32.
|
Підсумковий
урок за І семестр.
|
||
ІІ семестр
|
|||
Тема 3.
Найважливіші органічні сполуки
|
|||
33.
|
|||
34.
|
|||
35.
|
Вуглеводні.
Алкани. Метан. Гомологи метану. Молекулярні, електронні та структурні
формули алканів,
номенклатура.
|
||
36.
|
Загальні
властивості алканів.
|
||
37.
|
|||
38.
|
|||
39.
|
|||
40.
|
|||
Дата
|
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка
|
41.
|
Відношення
об’ємів газів у хімічних реакціях.
|
||
42.
|
|||
43.
|
Узагальнення
знань з теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 4 |
|||
44.
|
Насичені одноатомні
спирти. Метанол, етанол, їхня будова, фізичні та
хімічні властивості. Застосування метанолу та етанолу. Отруйність спиртів, їх
згубна дія на організм людини. |
||
45.
|
Багатоатомні спирти. Гліцерин. Будова молекули. Властивості та застосування
глiцерину. |
||
46.
|
Карбонові кислоти.
Етанова (оцтова) кислота, її будова, фізичні та хімічні
властивості. |
||
47.
|
Практична робота № 4. Властивості оцтової
кислоти. |
||
48.
|
Поняття
про вищі (насичені й ненасичені) карбонові кислоти. |
||
49.
|
Розв'язування розрахункових
задач. |
||
50.
|
Жири.
Склад жирів, їх утворення. Гідроліз та гідрування жирів. Жири у природі.
Біологічна роль жирів. |
||
51.
|
Вуглеводи. Глюкоза і сахароза.
Будова,
властивості, застосування. Загальна схема виробництва цукру. |
||
52.
|
Вуглеводи. Крохмаль і целюлоза.
Полiмерна будова,
властивості, застосування. |
||
53.
|
Використання
вуглеводів, їх біологічна роль.
|
||
54.
|
Розв'язування розрахункових
задач. |
||
55.
|
Узагальнення знань з
теми. |
||
Тематичне оцінювання № 5 |
|||
56.
|
Амінокислоти.
Аміноетанова кислота, її будова, властивості, амфотерність, утворення
пептидів. |
||
57.
|
Білки: склад і будова. Гідроліз,
денатурація, кольорові реакції білків. Біологічна роль амінокислот і
білків. |
||
58.
|
Розв’язування задач. |
||
59.
|
Нуклеїнові кислоти: склад і будова.
Біологічна роль нуклеїнових кислот. |
||
60.
|
Практична робота № 5. Розв’язування експериментальних
задач. |
||
61.
|
Природні
й синтетичні органічні сполуки. Значення продуктів органічної хімії. |
||
Дата
|
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка
|
62.
|
Розв’язування
задач.
|
||
63.
|
Узагальнення
знань з теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 6 |
|||
Тема 4. Узагальнення знань з
хімії |
|||
64.
|
Місце
хімії серед наук про природу. Роль хімічних знань у пізнанні природи. |
||
65.
|
Значення хімічних процесів у
природі. Роль хімії в житті суспільства. |
||
66.
|
Розвиток
хімічної науки і виробництва в Україні. Вітчизняні вчені-хіміки. |
||
67.
|
Розв’язування задач і
вправ. |
||
68.
|
Контрольна робота
№2.
|
||
69.
|
Узагальнення знань з
теми.
|
||
Тематичне оцінювання № 7 |
|||
70.
|
Підсумковий урок за ІІ
семестр. |